Friday, July 8, 2011

Aku dah terbiasa

Aku adalah seorang yang tak percaya pada cinta terhadap seorang kekasih , Lagi ..

Se-klise klise as it sounds , tapi betul . Mungkin juga kerana aku melibatkan diri dalam alam couple couple ni terlalu awal .

Sampai apa pun kata kata yang keluar dari mulut lelaki yang , yes mahukan perhatian . Bagi aku Boooringggg :)

Sebab aku dah selalu dengar , Ia terlalu biasa . Aku dah terbiasa .

Aku juga dah fed-up dengan tunggu menunggu , i mean what is it all about . you love me , i love you . and yaaa , that's it ?

Sorry , I just found out that i'm totally allergic to Bull*tetttt , whopps :)

Tapi aku juga bersyukur , yes i'm so thankful . Sebab walau macam mana cara aku elak pun , ada saja yang masih mencuba , mencuba menjadi yang luar biasa mungkin ?

" Hey dah makan ? "

" Kenapa dengan mimpi buruk you malam malam tu ? u ok ? "

" Nak tengok wayang tak ? i belanja . "

" I rasa i boleh jaga hati u , tak macam ex ex you yang lain "

*Semua kata kata di atas tak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia .

Tapi bagi aku , janji janji mereka mereka ini . Sama sahaja seperti mereka mereka yang sebelum ini . So apa yang buat janji kali ini berbeza ? Okay okay , aku akui . Kemungkinan besar aku takut ? .

Ada , ada lelaki yang berpaut di hati , tapi aku masih jauh di hati mereka .

Dan sekarang , perkara perkara yang aku lakukan hanya bersama teman yang aku tahu tak akan kecewakan aku , tak akan memperkosa hati aku hingga hilang daranya , hilang percayanya , tak akan jadi penyebab jatuh nya air mata . Engkau boleh ?

Dan aku yang tak mampu menunggu mahu pun mencari . Hanya hidup dengan arus , membawa aku ke-kiri , ke-kanan , Kadang kadang ke belakang , tapi belum pernah kehadapan .

Tipu lah kalau aku cakap aku tak sunyi , tak kurang perhatian . Tapi ...

Aku dah terbiasa , sorang sorang pun tak apa :)

No comments:

Post a Comment